Administrace kurzů


Přehled žádostí (kurzy)

Tento seznam slouží k tomu, abyste měl přehled o všech žádostech od klientů na zařazení do kurzu.

Seznam si můžete filtrovat podle toho, zda je žádost vyřízena či není. Dále si můžete filtrovat žádosti podle jména a příjmení klienta. Stačí zadat pouze část a po stisknutí tlačítka se seznam ihned omezí.

U každé žádosti můžete využít nástroj vyřídit. Jakmile kliknete na tento odkaz, žádost se označí jako vyřízená a doplní se datum vyřízení. Nezapomeňte informovat klienta o vyřízení žádosti. V tuto chvíli se mu žádná zpráva neposílá.

V praxi to funguje následovně

  • Klient si podá žádost v zákaznické zóně. Administrátorovi přijde zpráva e-mailem a žádost se uloží do administrace.
  • Administrátor se spojí s klientem a dohodnou podrobnosti (placení kurzu, časy konání a podobně).
  • Po vzájemné dohodě administrátor přiřadí klienta ke kurzu (ve správě klientů).
  • Administrátor vyřídí/nevyřídí klientovu žádost o zařazení do kurzu.
  • Administrátor informuje klienta.